Главная | Регистрация | Вход                                                                                                                                                                        Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Сайт учителей начальных классов Макеевского городского лицея
Меню сайта
Категории раздела
Разработки внеклассных мероприятий [0]
Разработки уроков [0]
Советы молодым учителям [3]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 216
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Друзья сайта

Макеевский городской лицей

Главная » Статьи » Учителям

В разделе материалов: 3
Показано материалов: 1-3

   Для того, щоб навчитися критично мислити, учням необхідно почати мислити критично. Існує низка умов, які вчителеві необхідно враховувати, щоб стимулювати критичне мислення, а саме: 
  • виділити час та забезпечити можливості для застосування критичного мислення;
  • дозволити учням вільно розмірковувати;
  • приймати різноманітні ідеї та думки;
  • сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;
  • забезпечити для учнів безризикове середовище, вільне від негативної оцінки;
  • підтримувати віру у кожного учня в його здатність породжувати критичні судження;
  • цінувати критичні міркування учнів.
Советы молодым учителям | Просмотров: 532 | Добавил: gorlicej | Дата: 23.10.2011 | Комментарии (0)

   Тестова форма порівняно недавно використовується в практиці роботи початкової школи, але вже стала актуальною. Призначення тестів - не тільки і навіть не стільки контроль і оцінка знань, умінь - скільки діагностика стану і проблем виникаючих в учнів на кожнім етапі вивчення програмного матеріалу.
Советы молодым учителям | Просмотров: 626 | Добавил: gorlicej | Дата: 23.10.2011 | Комментарии (0)

    Одним із найрозповсюдженіших видів отримання інформації є читання. Саме через нього реалізується широкий спектр освітніх і виховних впливів на дитячу особистість.
   Найважливіший елемент процесу читання — розуміння прочитаного. Процес розуміння тексту є складною аналітико-синтетичною діяльністю, в ході якої розкриваються істотні зв'язки та відношення між смисловими елементами та текстом у цілому; виділяються основні елементи матеріалу, групуються і об'єднуються у єдине ціле через основну думку повідомлення; висуваються припущення щодо подаль-шого розвитку змісту тексту.
Советы молодым учителям | Просмотров: 653 | Добавил: gorlicej | Дата: 23.10.2011 | Комментарии (0)

Часы
Календарь
Погода
Поиск
Плеер
Мини-чат
Copyright MyCorp © 2020
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz